پشتیبانی 10 الی 17 :
0057190
0922

سوالات متداول

underline
faq
دسته بندی

ورود و ثبت نام

چگونه می‌توانم در فروشگاه آنلاین وِمون ثبت نام کنم؟

از قسمت هدر سایت روی دکمه ورود و ثبت نام کلیک کنید .

سپس شماره تماس خود را وارد نمایید و منتظر کد تایید پیامک شده به شماره ای که وارد کرده اید باشید.پس از دریافت کد، در محل مشخص شده کد ۴ رقمی را وارد نمایید و ادامه مراحل را طی نمایید.

چطور میشه مشخصات کاربری خودم رو تغییر بدم؟

از منوی بالا بروی دکمه حساب من کلیک کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

 

سپس از قسمت منوی پنل کاربری به قسمت جزئیات حساب رفته و اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش کنید.

آدرس دریافت کالا را چطور ثبت کنم؟

در هنگام خرید اول و سایر خرید های شما پس از انتخاب محصول و تایید محصول در سبد خرید وارد صفحه پرداخت می شوید که در این بخش می توانید آدرس دریافت مورد نظر خود را وارد نمایید، همچنین می توانید آدرس های خود را در بخش حساب کاربری> آدرس ها تغییر و بروزرسانی نمایید.

روند ثبت سفارش

نحوه پیگیری سفارشات ارسالی توسط پست و تیپاکس به چه شکل است؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست و یا تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

همچنین می توانید شماره پیگیری دریافتی برای تیپاکس را در سایت زیر رهگیری نمایید.

https://tipaxco.com/tracking

روند و پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد حساب کاربری خود شود، سپس به بخش سفارشات رفته و بروی سفارش مورد نظر کلیک نمایید در این بخش می توانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.

آیا ارسال گل به سراسر کشور انجام می‌شود؟

بله، در گل فروشی آنلاین وودمارت، ارسال گل به سراسر کشور انجام می‌شود. با توجه به محل زندگی و نیاز شما، می‌توانید گل‌های تازه و با کیفیت مورد نظر خود را به هر نقطه‌ای از کشور ارسال کنید.

شرایط تعویض و مرجوعی کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

گارانتی بازگشت وجه و یا تعویض کالا برای موارد زیر قابل اعمال است:

  1. کالای ارسالی زدگی و یا پارگی داشته باشد(در صورتیکه توسط پست ایجاد نشده باشد)
  2. در صورتیکه سایز کالای ارسالی با اطلاعات محصول یکسان نباشد

روند بازگشت وجه و مرجوعی کالا:

ابتدا از طرق سامانه تیکتینگ تیکت مربوطه را در دسته بندی مرجوعی کالا ثبت نمایید، سپس علت مرجوعی را قید نمایید، در صورتیکه نیاز به ارسال عکس می باشد حتما عکس لازم را ارسال نمایید، پس از برسی توسط کارشناسان مجموعه در صورتکیه درخواست مرجوعی شما تایید گردد اطلاعات پستی مجموعه برای شما ارسال میگردد و میتوانید مرسوله را عودت دهید و یا مرجوع نمایید، در این مرحله شما می توانید هزینه خود را دریافت نمایید، این عمل با ارسال شماره کارت مقدور می باشد.

شرایط و استفاده از کد تخفیف

آیا میتوانم با ارسال عکس محصول دریافتی کد تخفیف بگیرم؟

جواب بله است، شما می توانید از محصول خود به صورت عادی و همجنین در در تن عکاسی نمایید و برای مجموعه ارسال نمایید، ارسال ۵ عکس محصول سفارش داده شده با کیفیت و تایید شده یک کارت هدیه خرید به پنل کاربری شما اضافه میگردد.

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من